Saturday 20 April 2013

My first Zero2Hero ever!

Assalamualaikum...

Have u had your shake today?!!!

I just had my second shake for today....Flavour strawberry, my feveret...Alhamdulillah:)

Ok, nak citer sal event Zero2Hero yang super duper best tu..Yang kali ni, dah edisi ke 10...Tapi untuk diri ayu, that was my first time ever attend event Zero2Hero ni...Alhamdulillah, thanks Allah for choosing me to that event.

Sebelum involve dengan Herbalife, Ayu dah pernah da google sal Herbalife dan tau sikit2 sal Zero2Hero...Mase tu, a kind of confusing lagi..Dan bila da involve dengan Herbalife, seriusly, ayu rase macam nak comit setiap event Herbalife...sebab best..inspiring...insaf...macam usrah la:)

Macam Spectacular dulu, dan setiap kali training dengan team Ayu, mudah sangat rasa sebak...Camtu jugak lah dengan Zero2Hero ni...Banyak kali rase empangan air mata ni nak pecah cam tasik Kenyir,huhu....Tapi tahan je..Pandang atas supaya air mata masuk semula ke dalam mata,hakhak..

Bagi Ayu, tu la strength dalam Herbalife family...Bila nangis, kami nangis same2...Bila ketawa, kami ketawa sama2...Kami bekerja dalam satu team...Dan semua mende pun bergerak as a team..Bila ade yang down, kami akan sama2 kuatkan...

Dan ayu bersyukur, dalam Zero2Hero ayu yang pertama ni, ayu dah pun qualify as Supervisor...Cuma terkilan sebab tak dapat bawak sesape pun..Mase dengar sharing, ayu selalu terbayang2 wajah2 customers ayu...Kalau lah dorang datang, kan best..Sebab banyak ilmu yang ayu gitau pada dorang hanya lam 10% je daripada ilmu2 dalam event ni...Nevermind..It's not a big deal for me...

Awal2 pagi 13/4/13, ayu terus bertolak ke Gambang Resort..Drive sorang2 lam kul 6.30 pagi...Ayu bajet, sampai lam kul 8.30 pagi..Tup2, tengok2, sampai sebelum kul 7.30 pagi..Perggghh...dari kemaman ke Gambang tak sampai sejam? Dah la ayu tak amik high way dari Kuantan ke Gambang..Mase ayu sampai pun, dah agak ramai yang sampai...

Zero2Hero memang sangat2 inspiring ayu....Syukur sangat sebab berpeluang dengar sharing dari speaker2 yang hebat2...

Banyak kali bergenang air mata...Teringat tanggungjawab ayu sebagai anak sulung..Allahu....Please make me strong:')

Tahniah my grand upline, Maryam dan Hafiz dah jadi Pres Team..Ayu harap Allah permudahkan  Atie& Yus untuk move ke Millionaire Team, dan Kak Nana move ke Active World Team...Dan Ayu? Semoga Allah juga permudahkan jalan2 bagi ayu untuk tukar pin ke World Team.

p/s: Pada sesiapa yang dah terlepas peluang ke Zero2Hero, tak usah dikenang lagi,hikhik...Sebab anda masih ade peluang untuk ke event Herbalife yang lagi gempak...EXTRAVAGANZA BANGKOK!!! Jom training sambil bercuti di luar negara....Mesej ayu untuk booked tiket, nanti sold out, kan nangis,hehe..


Tak mampu lagi beli sendiri..Jadi amik gambo jela..:P



Lam hotel...Sambil peluk bantal kesayangan,hehe:P



Bersedia untuk Dinner..Tema: Arabian..Tapi tak menepati tema pun,huhu..



Lam dewan dinner...Tak makan banyak pun...Sebab dah ada shake,hehe:)



My fwen, Ikin:)



Ikin dan Kak Nana:)



With my sponsor:)



Happy faces:)



Ikin, Atirah, Kak Nana:)



I love shakes!!!



So, HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY? If u still haven't yet, contact 013-2274194 for yours!



Hakhak...


Zero2Herooooo!



Anda ingin:
-TURUN BERAT?
-TAMBAH BERAT?
-NAK SIHAT?
-NAK AMALKAN HEALTHY BREAKFAST?
-NAK BERTENAGA SETIAP HARI?
-NAK MENJANA PENDAPATAN?

Sila mesej saya lelaju di 013-2274194. Saya bersedia menjadi coach anda! :)


1 comments:

NinaAz said... Reply To This Comment

See u extravaganza. .. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All reserved to Ayumi.Edited by TehaaNFM